CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

星期日, 10月 19, 2008

稱職的SLAVE

今天是英檢複式,口試加筆試

口試真的給他有點緊張,因為早上起來還沒開嗓
練習的時候喉嚨居然啞掉,囧


還好有錄音測試,汗
然後口試,果然舌頭還是打結了,汗
筆試,吼吼!
還不能翻考卷的時候我就從題目卷背面透視作文題目,
吼吼真的完全切中我心啊!穿龍T是對的!


作文題目,
1)請寫出音樂對你的重要性
2)請描述你喜歡的音樂類型

Life is rock and roll. This is what I want in my life. In fack, music is important to me. I'll turn on my MP3 player anywhere. No matter taking a bus or waiting a coffee. Music make me happy, especially rock and roll.
I met rock and roll in my teen age. Luna Sea is my favorite band in Japan. Their melody leads me to a wonderful world. While I feel depressed, I'll turn on my CD player to listen Luna Sea's music. Their music cheer me up and become comfortable. Their music will be full of my mind and get out of my bad mood. Such a wonderful music! It's like a magic for me. I'll keep to listen to their music now and forever.

有幾句忘記了,但是大概就是這個意思XD
我有沒有很棒!居然考個英檢都可以寫LUNA SEA耶!!!
這麼優秀的SLAVE哪裡找,你說是不是?
Please award me!!!!!

好吧!熬夜我翻成without sleeping讓我有點困惑
但是意思本來就是這樣,哼哼!
唉不過我今天的電影票錢被我拿去吃賣噹噹早餐(圖在前一篇
所以我早早就滾回家了

寶貝寶貝,我們下個禮拜在去吃大餐順便看阿杯唷!YA!

我只是要炫耀,我連寫作文題目都可以有LUNA SEA而已XD

3 意見:

匿名 提到...

噗噗 先吃素一個星期吧

六日就是 肉肉肉 酒酒酒 肉肉肉

XDDD

匿名 提到...

"順便"看阿杯


忘記笑阿杯一番了
哈哈哈哈

A.J 提到...

好!

吃素一個禮拜!

連笑點都被忽略的阿杯XD