CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

星期四, 5月 07, 2009

Fine!

芒果開始結實了,
大概在過的幾週,就可以享用了吧!
很期待www

早上醒來,發現,陽光一樣燦爛
是啊,not a serious wound,
這麼經典的一句話,不拿來好好體驗,就太浪費了
而且我今天穿了台灣場的蝴蝶T \(^▽^)/
然後就在心底默默的開心了起來(≧▽≦)ゞ
哈哈,真是個笨蛋

『帶不走的丟不掉的,讓大雨侵蝕吧 !』by Cheer Chen

『I will fight and fight for me
I will show the world what I can do
If I had the wings I will fly high than anything, anyone』by LIV

These lyrices are remindered in my mind tis morning.
I think that everything would gonna be alright right.
Just do what I am and what I want.

4 意見:

企鵝 提到...

陽光一樣燦爛
我看成「光一一樣燦爛」 XXD
SIZU
我想吃芒果~~~

A.J 提到...

企鵝,
那芒果還沒熟,
我下次騎腳踏車經過再偷(?)摘成熟的給你

光一光一光一~~~
是太陽唷^^

企鵝 提到...

阿哈哈哈
偷X要低調拉~(瞨)

對阿~
我的光一是太陽~~~~~~~~~XXD

A.J 提到...

太陽光光~閃!!!

好我低調給你XD
一路上超多顆的