CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

星期二, 8月 18, 2009

SALVAGE -ENGLISH VER-

昨晚早早的睡了,

都怪我睡前沒事翻什麼SALVAGE英文版

搞得我半夜夢到小野瀨J結果驚醒(拍胸口)



為了避免他今天晚上又來嚇我,所以我決定快點把這篇作夢詞拿出來

以下為美化糟糕版翻譯,請謹慎服用


作詞:J 作曲:J 唄:J


Let's go down to a place with the dark a lot of deeper & deeper

can you see my hand from salvation reaching out to your heart

一起墮落到黑暗深處吧!

看見我伸出援救你心的手了嗎?


salvage salvage catch the light that saves you

salvage salvage like a blazing razor

攀住這道拯救你的光芒

求救的呼喚像把炙熱的刀


Let's fly high to the endless sky breaking higher & higher

Tonight, just tonight, I will give you a fuse to blow this world

衝破無盡的天堂 飛吧!

今晚,就是今晚,我會帶你拉開引爆世界的保險絲


salvage salvage catch the light that saves you

salvage salvage into your hand that's shaking

攀住這道拯救你的光芒

像是強力救援般抓緊你的手,搖吧!


Right now in your heart

Right now in your heart

現在,在你的心

現在,在你的心


salvage salvage before you swear to your god

salvage salvage before you lose your conscious

在你向上帝發誓前抓緊你

在你失去理智之前抓緊你


in the endless darkness and endless world it's so intensity that will break my heart

Now, the end and the start of your endless world rings here just right now

在無盡的闇黑世界裡,是如此強烈的撕裂我的心

現在,結束和開啟屬於你的無盡世界之戒,就在這裡


salvage salvage the light, shine on you hard

salvage salvage harder and more stronger

這道光芒,凸顯著閃耀你的光彩

越痛苦越強烈


Right now in your hearts

Right now in your hearts

Slash it to your heart

現在,在你的心

現在,在你的心

割破那道痛苦,闖進你心底


I'm your fire.

我是你的火


salvage salvage catch the light that saves you

salvage salvage this is the last revolution

攀住這道拯救你的光芒

這是最後的一場革命!


salvage salvage salvage

salvage salvage

求援吧!求援吧!求援吧!



---------以下碎碎念--------

這位大爺,你以為你年輕小子超級猛嗎?
猛到做到身下的人會跟你求饒說不要嗎?
是夢吧!
醒醒吧!!!大叔!
(小野瀨J怒言:祝 你 晚 上 睡 得 好)(JAN SIZU淚奔)

6 意見:

emily 提到...

這一張李J大叔是拼命放閃~="=4

A.J 提到...

Dear Emily,
為什麼姓李?XDD

他在為未來的小小J鋪梗阿

匿名 提到...

ryu下個星期就要來台灣了,請問妳知道他這次會有神祕嘉賓嗎?(笑)好希望能像香港一樣,有某人可以來......

A.J 提到...

我不知道耶~
怎麼會問我?(笑)
我也在等主辦的消息,現在都是瞎猜的而已

emily 提到...

夭壽~我怎麼會多打了個"李"....

被閃瞎了才會這樣~"逃"

A.J 提到...

噗XD 辛苦了